Subject: RE: Töögrupp Kagu-Eesti piirialade elanike probleemide lahendamiseks
From: "Julia Troitskaja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Anu Leps", "Kretel Tamm", <[email-masked]>, "SM Info", <[email-masked]>, "Kadi Serbak", "Kertu Pruus",Tõnis Lass REGIO, "Tiit Toots" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 16:18:59 +0300

Tere!

Kahjuks pean koosoleku edasi lükkama, kuna päris paljud andsid teada, et
nemad ei saa erinevatel põhjustel 29. augusti koosolekul osa võtta.
Loodan, et enamustele sobib 11. september kell 10.00.

NB! Igaks juhuks tuletan meelde, et ootan tagasiside eelmise kirjaga
saadetud tabeli kohta. Lisaks tänan neid, kes on oma hinnangu juba
edastanud.

Lugupidamisega

Julia Troitskaja

From: Julia Troitskaja
Sent: reede, 2. august 2024 16:03
To: [email-masked]'
<[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>; [email-masked]' <[email-masked]>;
[email-masked]'
<[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>; 'Eino Pedanik' <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]'
<[email-masked]>; Kadi Serbak <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>; Tõnis Lass
<[email-masked]>; Tiit Toots <[email-masked]>; 'Margus Timmo'
<[email-masked]>; [email-masked]' <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Töögrupp Kagu-Eesti piirialade elanike probleemide lahendamiseks

Tere lugupeetud töögruppi liikmed!

Puhkuste periood hakkab vaikselt lõppema ning on aeg alustada sisulise
informatsiooni kogumisega 29. augustil toimuvaks koosolekuks.

Väikeseks sissejuhatuseks täpsustan, millise töögruppiga on tegemist ning
mida oleme juba teinud.

Tulenevalt 27.03.2024 toimunud Kagu-Eesti piirialade elanike probleemide
lahendamiseks moodustatud Vabariigi Valitsuskomisjoni koosolekul
otsustatust, pandi regionaal-ja põllumajandusministeeriumile ülesandeks
moodustada töögrupp erinevate ministeeriumite vaheline Tartu Ülikooli
Rakenduslike Uuringute Keskuse (edaspidi RAKE) uuringus
(https://skytte.ut.ee/sites/default/files/2023-04/Kagu-Eesti%20piiriala%20
sotsiaal-majandusliku%20olukorra%2C%20siseturvalisuse%2C%20piirijulgeoleku
%20ja%20kogukonna%20uuring_0.pdf) esitatud ettepanekute läbi töötamiseks.
Uuringu käigus tuvastati kokku 17 probleemset valdkonda koos alateemadega.

Oleme nendele valdkondadele määranud võimalikud vastutajad ning
kaasvastutajad ja andsime arvestades olemasolevat informatsiooni
eelhinnang. Korraldasime mitmeid kohtumisi Võru Arenduskeskuse, Setomaa,
Võru ja Rõuge valla juhtidega nende probleemkohtade lahenduste
täpsustamiseks. Lisaks pöördusime valitsuskomisjoni koosolekul osalenud
ministeeriumite ja ametkondade esindajatele  ning palusime esialgset
tagasisidet tõstatatud probleemide võimalike lahenduste kohta. Saabunud
esialgne arvamus lisati probleemide tabelisse (vt kirjale lisatud tabel).

Nüüd edastan tabeli teile ning palun tabelis sisaldava informatsiooni üle
vaadata ning täiendada enda valdkonna tegevustega/ ettepanekutega, mis
võiksid aidata probleemide lahendamisele kaasa. Vajadusel palun protsessi
kaasata ka teie valitsemisalast ametite esindajaid (PPA, Transpordiamet,
Kredex, Töötukassa, MEIS jt.), kes saaksid panustada ning anda omapoolset
hinnangut/ informatsiooni.

Palun tabelisse lisada omapoolsed kommentaarid ning esitada mulle
hiljemalt 26. augustiks, siis ma jõuan andmeid kokku panna ja töögruppi
koosolekuks ettevalmistusi teha.

Täiendavate küsimustega palun pöörduda minu poole

Lugupidamisega

Julia Troitskaja

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Regionaalarengu osakond

Tel: 5309 7437

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]